Bestellingen & betalingen
- Hoe plaats ik een bestelling?
Klik op een product naar wens en voeg het product toe aan uw winkelmand door op het winkelmand-icoon te klikken. Rechtsboven ziet u uw winkelmand met de door u gekozen product(en). Daarna ziet u een overzicht van wat u heeft besteld en klikt u op “Betalen”. Vervolgens voert u uw gegevens in en is uw bestelling gereed. - Welke betaalmethoden accepteren jullie?
U kunt bij ons betalen met de volgende betaal systemen iDEAL, creditcard, PayPal, Klarna. - Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Dit is mogelijk. Wilt u uw bestelling wijzigen of annuleren mail naar info@byniloe.nl. Vermeld hierbij u ordernummer en wel product(en) u wilt wijzigen of annuleren.
Verzending & bezorging
- Hoe lang duurt de levering?
Wij doen ons uiterste best om uw pakketje binnen 3/4 werkdagen te laten bezorgen. - Wat zijn de verzendkosten?
Bij €75,- gratis verzendkosten. Verzendkosten verschilt per product. - Leveren jullie internationaal?
Nee, dit doen wij niet op dit moment.
Retourneren & omruilen
- Kan ik mijn sieraden retourneren of omruilen?
Alle sieraden mogen geretourneerd of omgeruild worden. Met uitzondering van oorbellen en piercing deze mogen niet geretourneerd worden i.v.m. hygiëne - Hoe werkt het retourproces?
Het retourneerproces vind u in het menu onder het kopje retourneren.
Garantie
- Hebben de sieraden garantie?
Onze producten hebben 14 dagen garantie.
Klantenservice
- Hoe kan ik contact opnemen?
Bij vragen kunt u naar ons mailen naar info@byniloe.nl - Wat zijn jullie openingstijden?
Wij proberen zo snel mogelijk te reageren op u mail. Op zondag reageren wij niet op mails, maandag zullen we dan zo snel mogelijk reageren.
Kortingen & acties
- Bieden jullie kortingen aan?
Ja, dit staat dan vermeld bij het product. - Hoe gebruik ik een kortingscode?
Als u naar het winkelmandje gaat kunt u daar uw waardebon invullen.
