• Hoe plaats ik een bestelling?
    Klik op een product naar wens en voeg het product toe aan uw winkelmand door op het winkelmand-icoon te klikken. Rechtsboven ziet u uw winkelmand met de door u gekozen product(en). Daarna ziet u een overzicht van wat u heeft besteld en klikt u op “Betalen”. Vervolgens voert u uw gegevens in en is uw bestelling gereed.
  • Welke betaalmethoden accepteren jullie?
    U kunt bij ons betalen met de volgende betaal systemen iDEAL, creditcard, PayPal, Klarna.
  • Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
    Dit is mogelijk. Wilt u uw bestelling wijzigen of annuleren mail naar info@byniloe.nl. Vermeld hierbij u ordernummer en wel product(en) u wilt wijzigen of annuleren. 
  • Hoe lang duurt de levering?
    Wij doen ons uiterste best om uw pakketje binnen 3/4 werkdagen te laten bezorgen. 
  • Wat zijn de verzendkosten?
    Bij 75,- gratis verzendkosten. Verzendkosten verschilt per product.
  • Leveren jullie internationaal?
    Nee, dit doen wij niet op dit moment. 
  • Kan ik mijn sieraden retourneren of omruilen?
    Alle sieraden mogen geretourneerd of omgeruild worden. Met uitzondering van oorbellen en piercing deze mogen niet geretourneerd worden i.v.m. hygiëne
  • Hoe werkt het retourproces?
    Het retourneerproces vind u in het menu onder het kopje retourneren.
  • Hebben de sieraden garantie?
    Onze producten hebben 14 dagen garantie. 
  • Hoe kan ik contact opnemen?
    Bij vragen kunt u naar ons mailen naar info@byniloe.nl
  • Wat zijn jullie openingstijden?
    Wij proberen zo snel mogelijk te reageren op u mail. Op zondag reageren wij niet op mails, maandag zullen we dan zo snel mogelijk reageren.
  • Bieden jullie kortingen aan?
    Ja, dit staat dan vermeld bij het product.
  • Hoe gebruik ik een kortingscode?
    Als u naar het winkelmandje gaat kunt u daar uw waardebon invullen.